Zakoupené zboží na e-shopu je možné vyměnit až do 15. ledna 2025

Reklamace

Zakoupili jste zboží na naší prodejně či e-shopu a něco se pokazilo? Samozřejmě máte možnost zboží reklamovat, postup naleznete níže.

Abychom mohli zahájit reklamační řízení, musí produkt splňovat tyto kritéria:

  • Produkt byl zakoupen na prodejně CRAZY STORE (Vršovická 1525/1c, 101 00 Praha), případně na e-shopu www.crazyidea.cz
  • Produkt je v platné dvouleté záruční lhůtě od data zakoupení
  • K produktu je k dispozici doklad, případně číslo dokladu o koupi (registrovaní zákazníci naleznou svůj doklad po přihlášení na e-shopu v sekci klientská zóna). Pokud nemůžete doklad dohledat, kontaktujte nás, pokusíme se doklad dohledat.
  • Produkt je čistý, vypraný/ošetřený, dle možností a charakteru poškození

Pokud produkt splňuje všechna uvedená kritéria, prosíme o vyplnění reklamačního formuláře (ke stažení zde). Poté je možné zboží s vyplněným formulářem odeslat či osobně donést na adresu prodejny:

CRAZY STORE
Vršovická 1525/1c
101 00 Praha 10
E-mail: obchod@crazyidea.cz
Telefon: +420 602 133 223

(V případě osobního předání na prodejně je možné vyplnit reklamační formulář přímo na místě)

Jakmile produkt obdržíme, zahájíme reklamační řízení, které ze zákona může trvat až 30 dní od přijetí zboží. Ohledně zahájení a vyřízení reklamace budete bez zbytečného odkladu informováni na uvedený e-mail. 

Více informací naleznete v sekci "Obchodní podmínky". V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.